Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
    Чета ви колеги дето имате Кросвагони и ви се чудя... карате коли 4х4, пък не знаете какво могат - пълна апатия. Щом не ги изкарвате по чукарите, защо сте ги взели ? По-добре си карайте Спортвагони - същите отвътре и отвън, по евтинки, с по-тънка подръжка, а има и с по-яки двигатели да си юркате по асфалта.
    Всеки с приоритетите си колега . Мен примерно ме кефи как се държи и на сухо време на асфалт в завой и тн. Има и Спортвагони Q4 .Аз съм с такава . И имай едно на ум че резервоара в десния си край е на нивото на диференциала .Та като караш по-чукарите ,спшокойно може някой камък да го спука .
    Last edited by alfista 96; d.m.y г., 10:29.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #47
      Вярно е, че и на сух асфалт колата се държи много стабилно в завой, което си е супер.
      За резервоара знам. След като я взех, хубаво я огледах и отдолу. Обмислям като се пооправи времето да я разгледам пак отдолу и ако е възможно да приспособя и монтирам предпазни ламарини под двигателя, резервоара и на други по-важни елементи

      Comment


      • #48
        Чао колеги,
        премествам се в офроуд форума - там колегите разказват доста интересни неща.
        Благодаря за съветите и инфото което дадохте

        Comment


        • #49
          Не забравяй, че караш Алфа. Пак ще се върнеш
          94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
          03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico

          Comment


          • #50
            А и в офф-роуд форума не са много запознати с тази алфа. Аз го посещавам и от това имам тези впечатления. Но успех все пак !
            Fiat Uno 1.5 MI-exc, Alfa Romeo 155 Silverstone-exc, Lancia Delta 1.8 VVT-exc, Fiat Tempra SW 2.0 IE 4x4 и Fiat Panda Tracking 4x4 - настоящи

            Comment


            • #51
              Здравейте,
              върнах се наистина, щото тия с джипките са направили нек'во затворено сайт-общество - като си нов, нито можеш да пуснеш тема за обсъждане, нито да пишеш в чужди теми.
              Иначе прочетох доста инфо за различните видове системи 4х4 и в голяма степен си изясних възможностите на Вагончето. Загложди ми мозъка една шантава идея и тия дни ще ходя да вдигна колата да я огледам отдолу. Някой завирал ли се е по жилата на ръчната спирачка - интересува ме дали конструкцията може да позволи да се направи вариант за издърпване на ръчна спирачка с два лоста - за всяко колело по отделно. Така ще може да се блокира буксуващото задно колело при изключен ASR и да се прехвърля тягата към другото колело, а при по-прецизно издърпване на лоста да се уравновесява тягата в диференциала и да буксуват и двете колела. Направо ще си стане български блокаж на диференциала. Ако се получи, ще мислим как да направим блокаж и на предния мост
              Очаквам становищата ви
              Last edited by Goro_Q4; d.m.y г., 12:02.

              Comment


              • #52
                Там в оф-роуд форума само щяха да си се смеят с тая алфа.
                Това с двете ръчни вече е направено. Не си го открил ти. Руснаците са го направили на Лада Нива. Тая алфа не е нищо специално.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Там в оф-роуд форума само щяха да си се смеят с тая алфа.
                  Това с двете ръчни вече е направено. Не си го открил ти. Руснаците са го направили на Лада Нива. Тая алфа не е нищо специално.
                  Карал ли такава Алфа, че се изказваш толкова "компетентно"

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
                    Карал ли такава Алфа, че се изказваш толкова "компетентно"
                    А бе я не ми слагай кавички, ти май за първи път се качваш на кола, карал съм почти всичко което може да се сетиш.
                    Това е кола 4х4 за градски условия, ей сега като има сняг да си шпориш по вътрешните непочистени улички, да идеш до ски пистата или живееш в някое алпийско градче и да се радваш, че имаш нещо като джип.

                    Скоро Горо ще си дойде пеша от гората
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:58.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      А бе я не ми слагай кавички, ти май за първи път се качваш на кола, карал съм почти всичко което може да се сетиш.
                      Това е кола 4х4 за градски условия, ей сега като има сняг да си шпориш по вътрешните непочистени улички, да идеш до ски пистата или живееш в някое алпийско градче и да се радваш, че имаш нещо като джип.
                      Щом те кефи си я карай и и се радвай, но в никакъв случай не е върхът.
                      И много внимателно извън пътя.
                      Освен всички благинки, които изброяваш, пропускаш - да си ходя спокойно на риба. Вече я пробвах около яз. Искър, преди големия сняг - перфектна е да слизам до водата откъм стръмната страна на язовира
                      Кажи ми примери на коли 4х4, които по твоите критерии са върхът, защото говорим за лека кола, а не някоя машина от сорта https://www.youtube.com/watch?v=cwDigr5C8Bs

                      Comment


                      • #56
                        За риба е подходящ някакъв джип къса база, тогава почти никога няма да спреш, например тойота. Обаче ти искаш универсална кола.
                        Зависи и къде ходиш за риба.
                        Аз за всеки случай бих си сложил в колата една ръчна лебедка.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          За риба е подходящ някакъв джип къса база, тогава почти никога няма да спреш, например тойота. Обаче ти искаш универсална кола.
                          Зависи и къде ходиш за риба.
                          Аз за всеки случай бих си сложил в колата една ръчна лебедка.
                          Дай повече инфо за тази ръчна лебедка - какво представлява и къде да я намеря, щото и това си бях запланирал да проверя, дали по предницата отдолу може да се монтира някаква малка лебедка.

                          ---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:01 ----------

                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          За риба е подходящ някакъв джип къса база, тогава почти никога няма да спреш, например тойота. Обаче ти искаш универсална кола.
                          Зависи и къде ходиш за риба.
                          Аз за всеки случай бих си сложил в колата една ръчна лебедка.
                          не ми каза коя лека кола е със система върхът

                          Comment


                          • #58
                            Няма такава кола. Направени са за града и за път. Е може и по някоя полянка, да си направиш пикник. Ръчната лебедка си я носиш в багажника, ако се наложи я закачаш за някой от тегличите, ако има къде да закачиш и другият и край ще те извади, ще намериш в мрежата.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:50.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Виж този клип - горе долу за такива условия ми трябва тази кола
                              Аудито минава, а Алфата е с по-висок клиренс, значи и тя ще мине
                              https://www.youtube.com/watch?v=6wWSgB6pG6c

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Там в оф-роуд форума само щяха да си се смеят с тая алфа.
                                Това с двете ръчни вече е направено. Не си го открил ти. Руснаците са го направили на Лада Нива. Тая алфа не е нищо специално.
                                Кросвагонът е лек автомобил, не е офроуд машина. Няма какво да му се смеят в офроуд форума.
                                "Нищо специално" са много други модели алфа, но не и този. Хората, които си купуват този тип автомобил, не го правят, за да катерят Черни връх, а за да имат нормален лек автомобил през 70-80% от времето, но с добър просвет и сигурно задвижване на 4-те колела и евентуално да са една идея по-проходими от кола със задвижване само на единия мост, за да може да се кара спокойно в този зняг, да се ходи за риба и т.н. Задвижването е в пъти по-истинско от милионите варианти на псевдо 4х4 (един от които карам и аз в момента), ако и да са накичени с какви ли не системи за ранно разпознаване на приплъзването. Псевдо 4х4 задвижването (разните виско-муфи и прочие) пък дава възможност да се оцени разликата между обикновения лек автомобил с предно (или задно) и 4х4. Та в тоя ред на мисли тази алфа е нещо много 'по-особено' от 156 фейслифт и мнохо автомобили от този клас и година на производство.
                                _______
                                146 JTD - ex
                                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                                Comment

                                Working...
                                X